Talán kicsit "OFF" a sztori és a ( két ) Dávid sem küzd Góliát ellen, de még össze sem mérjük vagy hasonlítjuk őket.....és hogy tovább fokozzam a káoszt, - a cikk főszereplői nem autók és nem motorok. Viszont aki szereti a technika mindennemű megjelenési formáját, az feltétlen olvassa el ezt és nézegesse a képeket is.
Tehát ez most kicsit más téma, kicsit emelkedjünk magasabbra és nézzünk meg néhány érdekességes a repülés világából.
Kétségkívül a repülőgépek góliátja a BOEING 747-400 -as sorozat. Az itt látható képek további csemegének is mondhatók, hiszen ez egy 747-4R7,azaz a cargo ( teherhordó ) változata a típuscsaládnak.
Jól látható az orr és a felnyitott oldalpanel amin az az iszonyat mennyiségű árút mozgatják ki-be.
Lenyűgöző látvány egy ilyen monstrumos meglesni "munka" közben és ugyanilyen felejthetetlen élmény fel / leszállás közben is, hihetetlen könnyedén és méltóságteljesen emelkedik el a földről.
Ellenpontként, itt ez a két kisgép amiket kicsit közelebbről és részletesebben is sikerült lencsevégre kapni.
A kétmotoros egy PIPER SENECA PA 34 tipusú gépezet ( lajstromjel : N758BL )
5 személyes,max sebessége 314 km/h és 2 darab Lycoming 4 hengeres 200 LE-s boxermotor hajtja.
A jobboldali motor 3- as hengere épp fejújításon volt, ezért volt lehetőség a kicsit részletesebb képeket elkészíteni :)
A másik kisgép egy SOCATA "TOMPICO" TB-9 ( lajstromjel : HA-VES ). Egymotoros négyhengeres 160 lóerős boxer emeli a magasba.Az első képek elkészítésénél még "egyben" volt...
...de lásd mit hozott a sors, pár napra rá ennek is nekiestek :) Így aztán ezt is sikerült kicsit belsőségesebben is meglesni.
Azóta köszönik szépen, mindketten jól vannak és szelik az eget.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése