Retró, napi rohangálós:
Meglátni és megszeretni, csak egy pillanat volt, praktikum és csodás forma egy testben !
Kis hazánkban az Apriliát nem kell bemutatni a robogósok körében, ismert és keresett márka milliónyi változatban és formában. Azonban ez a típus stílusában (szerintem) mind fölé emelkedik, formás kerekded idomok, krómok, izgalmas színek.
A motor nem túlzottan széles, átlagosnak mondható. Kicsit a hátsó kerék mögötti túlnyúlásra kell figyelni garázsban / parkolóban lavírozáskor, de ez hamar megszokható. Nyerge kényelmes, rövid utakra akár 2 fő számára is elfogadható (ami ugye tudjuk 50-es robogó esetében tilos, tehát ejnye-bejnye és csak szigorúan forgalomtól lezárt magánterületen vagy csak elméleti síkon lehetséges) alatta van némi hely a sisaknak. Apró kis kacatokat a kormány alatti kesztyűtartóba lehet pakolni.
Talán kevesen tudják, de az 50-es Habanát nem a jól bevált Yamaha / Minarelli blokk hajtja mint a márka legtöbb típusát hanem Suzuki / Morini blokk a kicsivel fiatalabbakat pedig már Piaggio erőforrás. Ez a tény persze semmit sem von le az élvezetekből, szépen teszi a dolgát a kis 50-es. A motor nagyobb testűnek mondható, kényelmes és jól irányítható az alacsony súlypontjának köszönhetően amit az olaszok azzal értek el hogy az üzemanyagtankot a taposó alatt helyezték el. Így két legyet ütöttek egy csapásra, jó kezelhetőség a súlypontnak köszönhetően valamint bőséges csomagtartó a nyereg alatt.
Ideális és stílusos társ a hétköznapokra és ha valaki esetleg nagyobbra vágyik, annak ajánlom figyelmébe a nagyobb, 125 köbcentis változatot is.
További ötletek, típusok robogó vásárlásához: itt a linken!
.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése