Az olaszok imádják, a németek tisztelik és sokan, legyenek bármely nemzetiségűek is, szénné tuningolják, klubot alakítanak és weblapokat készítenek a rajongott típusnak.
Már külsőre is igen extrém a megjelenése. Csőváz kandikál ki itt-ott a burkolatok alól az első lámpa sunyin, lefelé szegezi tekintetét és kicsivel fölötte a hatalmas hűtőborda harap bele a világba.
Oldalról az első futómű és a hátsó idom túlnyúlása ad a formának valami rovar (sárkány ?) szerűséget.
Apropó futómű. Az első (SIS) futómű érdekessége az, hogy féktávon nem süllyed be az eleje, hanem az egész motor rugózik és ezt a jó értelemben vett "higanymozgás" érzetet az elöl és hátul is felszerelt tárcsafék is erősíti, igen jó (fék)hatást biztosítva.
A motorblokk lehet 50, 125 és 180 köbcentis is, ez utóbbi már igen komoly fegyvertény robogós körökben és akkor még nem kis vettük figyelembe a külsőségeket :
különálló első túlnyúlás, sportos sárvédők, zárható felpattintós tanksapka nyílás a farokidomon, szellőző rácsok tömege, alacsony csutkakormány,stb,stb melyek szándékosan erősítik az agresszív megjelenést, akárcsak az öt küllős könnyűfém felni, vasalt zömök, alacsony profilú gumi, deszkázott kötény a szűk fényszóró és a combnyi vastag kipufogó...és ez egy széria robogó, széria megjelenése...hol van még a tuning (...) amikor 30 lóerőre húzzák fel a 180-as és 11-re az ötvenes változatot (igaz, utóbbi akkor már nem is 50 ccm) és a rengeteg optikai tuning variáció, a felcicomázott airbrush kezeléses neonfényes motoroktól kezdve a "minimál style"-t hirdető vázra csupaszított, idomoktól fosztott motorokig, ami valljuk be, igencsak jól áll neki köszönhetően a csővázas felépítésnek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése