Gnóm törpét mégsem írhatok és nem is érdemelné meg a kismotor, maradjunk abban hogy egy kis kobold, dolgos, praktikus és kedves :)
A Gyro sorozat története a nyolcvanas évek első felében kezdődött, a Hondánál felismerték a piaci rést a haszonjárművé is alakítható, kisméretű teher-robogók iránti keresletet. Számításuk bejött, pizzások, futárok kedvelt társává vált ez az apró 50-es, világszerte.
A háromkerekű koncepció tűnt elég stabilnak és strapabírónak a vázat összekötő csuklóval, ezzel felelevenítve a múlt század eleji motoros tricikliket.
Egy hagyományos robogóhoz szokott szemnek furcsán hatnak a külső megjelenési jegyeken kívül, mechanikájának egyedi elemei, például a differenciálművet helyettesítő szerkezet, a felfüggesztések , a 3 kerék és a kézi (rögzítő)fék...
...valamint a pakolást segítő felületek, csomagtartók stb.
Makulátlan állapotát mi sem mutatja jobban, a “10 éves a Totalcar” standon is szerepelt mint kiállítási darab :
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése