Nem vagyok nagy rajongója a youtube csatornának és különösen
megszállottja sem, hogy éjjel-nappal azon lógjak, de a napokban
beleakadtam valamibe ami azóta sem enged.
Jó húsz éve, gyerek fejjel szinte minden Autó2 adást megnéztem a tv-ben
amit csak tudtam. Valamikor hétvégén volt (talán szombat délelőtt?) és
az akkori tévéműsorok közt ez a típusú műsor, egy autó megszállott kis srácnak
maga volt a mennyország ...és volt egy rész ami valamiért különösen
megragadt ....a Z1-es BMW a Hungaroringen.
Az az autó, ott, akkor, a magyar televízióban maga volt a vizuális
és/vagy kulturális sokk. Az utcaképet még javában Trabantok, Wartburgok
és Polski Fiatok határozták meg és aki esetleg megengedhetett magának
egy használt nyugati autót, pl egy Golf I -est esetleg egy kocka
Corollát, az maga volt a császár.
És akkor jött a Dömsödi az autós
műsorával, ráadásul ebben a műsorában Cserkúti Öcsi és Surányi Péter is
látható volt. Lazán, napbarnítottan a Hungaroringről egy kétüléses,
nyitott tetős szinte vadi új BMW-vel (...) a látványnál (forma, ajtók
megoldása) csak a hallottak voltak megdöbbentőbbek, - Lorenz tuning, 87
000 márkás (DM) vételár, végsebességnek 239 km/h hangzik el és még 204
lóerő is
....döbbenet, odakint az utcán meg az 1600-as Lada a menő (...)
Csoda hogy beleégett ez a néhány perc sokunk agyába?
Videó: Autó2 - BMW Z1 tesztvezetés (1989)
a Z3-at mint utódját próbálta a BMW bemutatni,
de igazából a nyomába sem érhetett.
A Z1 -es típus mára már igazi klasszikus autóvá érett
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése