Keresés ebben a blogban

2015. április 28., kedd

Erős hétvége II. (vasárnap) 2015.04.26

                 IV. Goldtimer nyílt nap - Budaörs

Rögtön az elején, erre a rendezvényre jövőre is kimegyek, az tuti!
Az idei már a negyedik volt, de valahogy sosem keveredtem ki az előzőekre, pedig rendezői oldalról és korábbi veterános  résztvevők közt is van számos ismerős. Nem volt benne semmi szándékos, de valahogy mindig kimaradt. 
Idén viszont elhatároztam hogy ott leszek és az őszintét megvallva kicsit vegyes érzelmekkel indultam neki. A veterán repülőgépeket üzemeltető maroknyi kis csapatról, - a Gold Timer Alapítványról  - erőfeszítéseiről és áldozatos munkájukról ódákat lehetne zengeni, de mint tudjuk oly' sok mindenről ellehet mondani hazánkban, így erről is - kis pénz, kis foci. A vegyes érzéseket az is táplálta hogy nekem egyszer volt szerencsém egy ilyenen veterán repülős-autós-motoros találkozón részt venni külföldön és féltem hogy ahhoz fogom viszonyítani vagy ahhoz mérni a hazait. Nos, akaratom ellenére  talán mégis megtettem ezt és azt kell mondanom, világszínvonal, semmivel sem volt kevesebb! Volt itt minden, military járművek vadászgépes környezetben, amerikai utók, európai autók a Rolls-Roycetól a Moszkvicsig, motorok és persze a légtér is nyüzsgött a veterán repülőgépektől a mai helikoterekig. Eszméletlen hangulata van annak amikor földön és levegőben csúcsra járatva pörögnek az események. 
Öveket becsatolni, extra mennyiségű kép következik : 

.
.
.

.
LI-2 indítása
.
.

.
.


.
.

.
.

.

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése