Akik még a régi klasszikus BMW-k bűvkörében élnek, de hódolnak a hétköznapi motorozás szenvedélyének is, azok lehet kicsit ferde szemmel néznének erre a típusra. Mert ha szigorúan nézzük, ez a gép minden, csak nem BMW :-) Kezdjük ott hogy nem Bajorországban készül, hanem Berlinben, a blokkja kínai, a kinézete az meg japánosra sikerült. Ettől még korántsem rossz, de nem ám, mert már nincs benne semmi nagypapás.
Az F 900 R ugyanazzal a sorkettes, 270/450 fokos elékelésű, vizes 
blokkal működik, mint az XR – ez amúgy a kínai Loncin-nál már 2007 óta 
készül. Valójában nem is az erőforrás, hanem a futómű az F 900 R valódi ütőkártyája, mármint a motor kedvező ára mellett a második valódi ütőkártyája :-)  Mert a súlypontja talán kicsit magasnak érződik, ennek ellenére, bizony a motor viselkedése és úttartása és vezethetősége élvezetes, nagyon jó! Az F900R vegytisztán egy vérbeli roadster, arra van hogy falja az utat és a kilométereket.
Zárásként, az F 900 R egy jól felszerelt, modern naked motorkerékpár, erős, megbízható motorral és prémium technológiákkal. Ha megfelel az ülésmagasság, a súly és a karbantartási költségek kihívásainak, akkor kiváló választás lehet. Ugyanakkor vásárlás előtt érdemes ellenőrizni a konkrét példányt (szervizkönyv, visszahívások, állapot), valamint figyelembe venni, hogy az ár és fenntartás prémium kategóriás lehet.
Október van, az ősz még utolsókat rúgja jóidő témakörben, a levelek már sárgulnak, de mi azért motorozzunk még egy jót a borongós napok beállta előtt.
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése