Keresés ebben a blogban

2015. december 8., kedd

Mini kavalkád

A régi klasszikus MINIvel ilyen szempontból nem volt gond, volt az a jól megszokott forma esetleg még  a Mini Moke, és kész. 
Tiszta sor, semmi faxni (...)




Aztán 2001-ben jött az Új Mini, majd 2006-ben az új-Új Mini és folytatva a sort, 2014-ben a legújabb. És ezeknek az új generációs miniknek egyre csak szaporodtak a variációi. Persze, oké...értem én hogy le kell fedni a piaci réseket meg a teljes modellpaletta és full-márka offenzíva és egyebek teljes mellszélességben, de tessék mondani minek kétféle nyitott tetős, minek emelt hasmagasságú kombi (városi SUV) miközben van normál hasmagasságú kombi is és főleg minek egy miniből Cuope ami nem is adja ki a kupé formát ???? És minek kétféle sportmodell ugyanazon kasztniformához ??? Azt már meg sem merem kérdezni, hogy lehet olyan eretnekséges csinálni hogy ötajtós Mini (...) Persze lehet csak az én ízlésem kicsit maradi és nehezen nyílik meg az ilyesfajta újdonságok előtt. Na mindegy, ember legyen a talpán aki a 2014 utáni MINI modellkínálatán kiigazodik, de tény, szépek, harsányak és jópofák :-)  
...és egy Mininél pont ez a lényeg.
(mert ettől lesz jól eladható???)

 Cooper S
.
MINI JCW (John Cooper Works)

.
MINI Coupe (Playboy edition)
.
.
MINI Cabrio
.
MINI Countryman

MINI Countryman JCW (John Cooper Works)

MINI Roadster JCW (John Cooper Works)

MINI  Cooper (5 ajtós)

Egyenlőre ennyi, talán nem felejtettem ki semmi lényeges típusvariációt a jelenlegi modellpalettáról...de, ebben nem vagyok biztos :-)

2 megjegyzés:

  1. Az új Civic Type-R úgy híresül el, hogy úgy néz ki a vas, mintha rászakadt volna egy komplett Homasita áruház.
    Akkor kérdem én, az új MINI sorozatra (főleg a JWC) mi szakadhatott rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...nos, jogos a kérdés ;-)
      Homasita + LEDszalaglampa.com ???

      :-)

      Törlés