Abban még nincs is semmi meglepő hogy az 1982-ben piacra lépő és azóta
több generációt is megélt Micrát a japán és ázsiai piacokon Nissan
March-nak hívják. Abban sincs semmi meglepő hogy a második generációs
(1992-2003) K11 kódjelű autókból, becenevén a "bakancs-micrából" még
számtalan példány fut a világ útjain. De hogy ebből létezett kabriolet
kivitel is? Na, ez így már elég érdekes.
Tesztünk példánya a bizonyíték arra hogy igen, létezett csak mifelénk, az öreg kontinensen ezeket nem ismerik.
Egy
jól felszerelt 1,3 -as Micra és egy kis plusz hozzáadásával egy igazi
kis élményajtót hoztak össze ezzel a japánok. Ez még a vérbeli kabriók
generációjába tartozik, igazi élményautó (motoros) rongytetővel, nem a
manapság divatos beton-nehéz fém "harmonikatetős" rettenet, CC néven árusítva.
 |
. |
Az 1300 köbcentis motor viszonylag jól viszi a kasztnit még
bekapcsolt légkondival is. Elől, a méreteihez képest kényelmes, pont
akkora mint egy átlagos Micra, viszont a hátsó pad csak jelzés értékű és
a csomagtér is csak egy "egybőröndös" és nehezen pakolható bunker.
 |
. |
 |
. |
A motoros meghajtású vászontető pillanatok alatt
nyitja-zárja magát csak a két kallantyút kell beakasztani belülről a
sofőrnek a szélvédőkereten. Az autó sziluettje felcsukott tetővel erősen
emlékeztet a megboldogult Peugeot 205 Cabrio-ra, nem kis szerepe van
ebben annak is hogy kb. centire egy méretűek .
Jópofa
kis autó ez, kár hogy csak jobb kormányos létezik ebből. Aki sofőrként a
megszokott helyen a bal oldalon akar ülni és ragaszkodik egy Nissan
Micrához, annak nem marad más csak a harmadik generáció (K12)
összecsukható fém tetős C+C változat, de az egy nagyon más világ.
 |
(kép : internet) |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése