Keresés ebben a blogban

2020. július 9., csütörtök

Ilyen állat nincs is : cabrio bakancs Micra


Abban még nincs is semmi meglepő hogy az 1982-ben piacra lépő és azóta több generációt is megélt Micrát a japán és ázsiai piacokon Nissan March-nak hívják. Abban sincs semmi meglepő hogy a második generációs  (1992-2003) K11 kódjelű autókból, becenevén a "bakancs-micrából" még számtalan példány fut a világ útjain. De hogy ebből létezett kabriolet kivitel is?  Na, ez így már elég érdekes.


Tesztünk példánya a bizonyíték arra hogy igen, létezett csak mifelénk, az öreg kontinensen ezeket nem ismerik.
Egy jól felszerelt 1,3 -as Micra és egy kis plusz hozzáadásával egy igazi kis élményajtót hoztak össze ezzel a japánok. Ez még a vérbeli kabriók generációjába tartozik, igazi élményautó (motoros) rongytetővel, nem a manapság divatos beton-nehéz fém "harmonikatetős" rettenet, CC néven árusítva.

.

Az 1300 köbcentis motor viszonylag jól viszi a kasztnit még bekapcsolt légkondival is. Elől, a méreteihez képest kényelmes, pont akkora mint egy átlagos Micra, viszont a hátsó pad csak jelzés értékű és a csomagtér is csak egy "egybőröndös" és nehezen pakolható bunker.


.


.
A motoros meghajtású vászontető pillanatok alatt nyitja-zárja magát csak a két kallantyút kell beakasztani belülről a sofőrnek a szélvédőkereten. Az autó sziluettje felcsukott tetővel erősen emlékeztet a megboldogult Peugeot 205 Cabrio-ra, nem kis szerepe van ebben annak is hogy kb. centire egy méretűek .


Jópofa kis autó ez, kár hogy csak jobb kormányos létezik ebből. Aki sofőrként a megszokott helyen a bal oldalon akar ülni és ragaszkodik egy Nissan Micrához, annak nem marad más csak a harmadik generáció (K12) összecsukható fém tetős C+C változat, de az egy nagyon más világ.

(kép : internet)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése