Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 26., hétfő

A makrancos "C" Ascona (harmadik rész)


Egyszer régen, volt nekem ez az Asconám. Ritka, kétajtós változat, 3 sebességes automata váltóval. Nagyapai örökség, több mint húsz évig a családban, stb, stb.
Szerettem volna ha ott is marad, szerettem volna megtartani, találkozókra, túrákra járni vele, de végül túl sok volt már otthon az öreg vas, mennie kellett. Egy vidéki kereskedésbe került, így elvesztettem vele kapcsolatban a fonalat



Meg is írtam ezt annak rendje és módja szerint amikor még "friss volt" nálam, itt  elolvashatod










Majd egyszer csak ismét felbukkant az életemben és ezt követően kicsit azon szomorkodtam hogy talán nem pont olyan sors jutott neki amire én gondoltam
itt elolvashatod










Aztán most a nyáron ismét jött egy levél, Bencétől.
A motor mégis csak megúszta, nem kellett cserélni (az automata váltót addigra már lecserélték) egymást váltják a különböző felniszettek az autón, viszont az öreg vas rövid, de napi használatban van és szereti, ápolja gazdája. Végül is, ez a lényeg nem? Nem lett belőle (még?) veterán, viszont hobbiautó státuszú, de rendszeresen használt hű társ igen. Gratulálok, csak így tovább ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése