Keresés ebben a blogban

2015. január 16., péntek

MAD MAX bazinagy csigával


                    Mazda Rx-7 (FD3S series) 1994

Nézd meg ezt a képet.
Nos, akkor most miről írjak?  Írjak a belső térről és az ergonómiáról, esetleg aYoichi Sato tervezte formáról?


Vagy mégis csak írjak erről az R26B-alapú négytárcsás wankel motorról amit alaposan felpiszkáltak?

Mennyire?

kb. 700-750 körüli lóerőre (...)

Jöjjenek a felhasznált kellékek, csak ínyenceknek :  egyedi rövid hajtókar, kereszt-fúrt excentrikus tengely, egyedi PPRE könnyűfém olajteknő, FD3S rotor házak, könnyített / kiegyensúlyozott RX-8 rotorok egyedi kerámia él-tömítések (a wankeleknél ez tölti be azt a funkciót mint a hagyományos motoroknál a dugattyúgyűrű), egyedi szívócsonkot, 4x 55mm MoTeC fojtószelep, egyedi turbófeltöltő rendszer, Pipercross légszűrők, egyedi üzemanyag rendszer és twin Bosch Motorsport 044 üzemanyag-szivattyúk, Turbosmart nyomásszabályozó, MicroTech LTX-12 motorvezérlő rendszer, 8 db Bosch 616 gyújtástekercs, rozsdamentes sportkipufogó rendszer, twin-pass könnyűfém hűtő, gyári FD3S olajhűtő Craig Davies elektromos olajszivattyú és még sokan mások.
 
....és ez csak a motor.
Brutális? Hát persze hogy az, hisz' ez egy Mad Max  ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése