JELLEMZŐEN A "MOTOR FORMÁJÚ" MOTOROKAT KEDVELEM, EZÉRT IS RÉGI KEDVENCEM AZ ANGOLOK KILENCSZÁZASA
Jhon
Mockett utolsó munkája volt ez a Triumph Motocycles-nél és az első
olyan Angol motor, bő harminc évet követően ami feltudtam venni az
öldöklő piaci harcot más, - elsősorban Japán motorkerékpár márkákkal. Ma
már nehéz elképzelni, de az Angol motorkerékpár gyártás hosszú
évtizedeken át a csúcsot képviselte számtalan ma már nem létező
márkával és típussal....aztán a hetvenes évekre tönkreverték őket a
japcsik és a britek sorra húzták le a rolót üzemeikben. 2006-ban tértek
vissza egy épkézláb (értsd piacképes, jól eladható) típussal, ezzel.
Igazi klasszikus forma, de nincs túljátszva rajta a retró divathullám,
fő jellemzői - a magasra húzott kettős "crossover" kipufogók, küllős
kerekek bütykös gumikkal, a tank két oldalán trónoló remekműnek is
beillő embléma és természetesen a motor egész jelleméből sugárzó
korabeli scramler-es megjelenés. Egész sor Triumph Gyári kiegészítő
tartozékok rendelhetők hozzá, védőlemez, hogy megvédje a motorblokkot,
fényszóróra rács, rajtszám lapok oldalra, opcionális fordulatszámmérő a
korai modellekhez (2010-től modellévtől már szabvánnyá váltak), kormány merevítőt, stb, stb.
. |
. |
. |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése