...ez a példány biztos nincs rokonságban a "vasemberrel", bár
tagadhatatlanul van ereje, de pusztítónak nem neveznék egy 400 köbcentis
motort. Viszont stílusos és még ma is jóvágású vas.
A
Kawasakinál az Eliminator család a nyolcvanas évek közepén született.
Létezett belőlük 250-es, 400-as, 500-as, 600-as, 750-es, 900-as
valamint ezres, és 1100 köbcentis változat is. Gyakorlatilag a teljes
palettát lefedte a típus, ahogy a piaci igények kívánták. A típus szóba
hozatalánál gyakran felmerül, le a kalappal a japán tervezők előtt hogy
(már) a nyolcvanas években elő mert rukkolni egy ilyen géppel, ami
küllemét tekintve chopperes, viszont a brutális hajtóerőt főleg a
nagyobb köbcentis példányoknál képes felmutatni a sportgépekhez
tervezett (Kawasaki GPZ) 6 sebességes, sornégyes, vízhűtéses erőműnek
köszönhetően.
 |
. |
 |
. |
 |
. |
 |
. |
Kawasaki Eliminator 400 :
a 400 köbcentis sorozat sajátossága
hogy nem lánc- hanem kardán hajtásos, előnye, hogy mindig tiszta, nem
igényel ápolást. Korabeli tesztek viszont megemlítik hogy a viszonylag
rövid lengővillája és puha rugózása mellett erősen liftezik a hátulja
teherváltásnál.Én mondjuk ezt nem tapasztaltam, elvoltam foglalva azzal
hogy ez a mindösszesen csak 400 köbcentis gép is milyen élvezetesen
motorozható, igaz csak városban próbáltam de oda bőven jó.
Ritkán használom a pályát motorral de van úgy,hogy sietek. Tartósan 160-170-et simán gurul a 90 kilóm alatt.Persze meg is issza a magáét.
VálaszTörlés