Abban még nincs is semmi meglepő hogy az 1982-ben piacra lépő és azóta több generációt is megélt Micrát a japán és ázsiai piacokon Nissan March-nak hívják. Abban sincs semmi meglepő hogy a második generációs (1992-2003) K11 kódjelű autókból, becenevén a "bakancs-micrából" még számtalan példány fut a világ útjain. De hogy ebből létezett kabriolet kivitel is? Na, ez így már elég érdekes.
Egy jól felszerelt 1,3 -as Micra és egy kis plusz hozzáadásával egy igazi kis élményajtót hoztak össze ezzel a japánok. Ez még a vérbeli kabriók generációjába tartozik, igazi élményautó (motoros) rongytetővel, nem a manapság divatos beton-nehéz fém "harmonikatetős" rettenet, CC néven árusítva.
. |
Az 1300 köbcentis motor viszonylag jól viszi a kasztnit még bekapcsolt légkondival is. Elől, a méreteihez képest kényelmes, pont akkora mint egy átlagos Micra, viszont a hátsó pad csak jelzés értékű és a csomagtér is csak egy "egybőröndös" és nehezen pakolható bunker.
. |
. |
Jópofa kis autó ez, kár hogy csak jobb kormányos létezik ebből. Aki sofőrként a megszokott helyen a bal oldalon akar ülni és ragaszkodik egy Nissan Micrához, annak nem marad más csak a harmadik generáció (K12) összecsukható fém tetős C+C változat, de az egy nagyon más világ.
(kép : internet) |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése