Mazda Rx-7 (FD3S series) 1994
Nézd meg ezt a képet.
Nos, akkor most miről írjak? Írjak a belső térről és az ergonómiáról, esetleg aYoichi Sato tervezte formáról?
Mennyire?
kb. 700-750 körüli lóerőre (...)
Jöjjenek a felhasznált kellékek, csak ínyenceknek : egyedi rövid hajtókar, kereszt-fúrt excentrikus tengely, egyedi PPRE könnyűfém olajteknő, FD3S rotor házak, könnyített / kiegyensúlyozott RX-8 rotorok egyedi kerámia él-tömítések (a wankeleknél ez tölti be azt a funkciót mint a hagyományos motoroknál a dugattyúgyűrű), egyedi szívócsonkot, 4x 55mm MoTeC fojtószelep, egyedi turbófeltöltő rendszer, Pipercross légszűrők, egyedi üzemanyag rendszer és twin Bosch Motorsport 044 üzemanyag-szivattyúk, Turbosmart nyomásszabályozó, MicroTech LTX-12 motorvezérlő rendszer, 8 db Bosch 616 gyújtástekercs, rozsdamentes sportkipufogó rendszer, twin-pass könnyűfém hűtő, gyári FD3S olajhűtő Craig Davies elektromos olajszivattyú és még sokan mások.
....és ez csak a motor.
Brutális? Hát persze hogy az, hisz' ez egy Mad Max ;-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése