Egy tökéletes példa arra, hogy egyedileg épített dolgot nem csak milliókért, high-tech praktikákkal és sok köbcentiben érdemes készíteni motoros témában
A stílus adott, board track - fapályás versenymotor a múlt század eleji Amerikából . Akkoriban és ott, Harley Davidson, Indian, Excelsior motorok köröztek a fapályás oválokban. Ma, főleg itthon, nem lehet minden bokorból leakasztani egy közel 100 éves pl. Harley-t (de még minden századik bokorból sem sajnos) szóval marad az egyedi építés. És itt jön a Rutledge nagyszerűsége, még csak nagy köbcentis V2-es blokk sem kell hozzá, mégis tökéletesen átjön a képeken a kor hangulata.
. |
Rutledge Model A
Leleményességgel, jó stílusérzékkel és persze kellő türelemmel valamint kézügyességgel csodák születnek. A recept első hallásra még egyszerűnek is tűnik, menj be a boltba, vegyél egy bringát és egy kis blokkot, kicsit csicsázd fel és már kész is….na nem, azért ennyire biztosan nem ment simán a történet, de érdemes azt megemlíteni hogy a karbidlámpa kivételével minden alkatrész és főelem forgalmazott termék, üzletekben kapható ! (a karbid egy sikeres börzézésnek köszönhető).
. |
Nézzük a részleteket !
A váz egy Neuzer California Cruiser kerékpárból származik és persze kapott azért egy kis átalakítást is, a blokk (Grubee Skyhawk GT-2B) a barkácsáruházak kínálatából lehet ismerős, de mások Dongó+ -ként is ismerik ezt a kínai izét. Annak ellenére hogy nullkilométeresen került a helyére, alapos átvizsgálást ás “utómunkálatokat” igényelt hogy garantálva legyen az üzembiztos működés.
A fékek és fékkarok szintén kerékpárhoz valók a csoda szép fehér gumiabroncsok Schwalbe Fat Frank gyártmányok és a nyereg sem valami holmi tucatkellék hanem egy igazi Brooks nyereg (Brooks B67S). A végére jöjjön a karbid lámpa, egy sikeres börzézés eredménye ami szintén nem maradhatott ki a készítője leleményességéből, - a csoda szép antik külső modern LED –es belsőt takar
. |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése