Tarolt amerikában és az öreg kontinensen is a cucc , posztreken, ruhákon, gyerekjáték formában és még számtalan helyről köszönt ez vissza és persze a valós nagyságú replikák képében is, mint a tuning kiállítások sztárja, - na erről nem a márka és a típus tehet.
szerencsére nem jutott rá pink festék |
A Honda S2000 megjelenésekor egy ikon volt (egyébként még ma is az) a klasszikus roadster felépítésével, a klasszikus Honda minőségével és azzal amit nyújtani tudott annak aki a gázpedálját taposta...gyakran a féket is, rémülten (...)
Hátsókerék hajtás és a 240 lovas kétliteres szívómotor azért megtudja tréfálni az alkalmi tesztelőt egy kétüléses 1300 kilót sem nyomó autóban.
ne legyünk igazságtalanok, ez egy viszonylag jólsikerült átépítés |
Megjelenésekor a tesztelők ódákat zengtek a verdáról és képzeletben naponta többször is térdere borultak a japán mérnökök nagysága előtt, többször, mindig akkor miután füligérő vigyorral a pofájukon kiszálltak az autóból. Aztán hipp-hopp eltelt tíz év és használtan már egyre többen megtudják venni maguknak az egykori ikontárgyat. Szárnyat aggatnak rá, csavart köszöböt és egyéb tuningfogásokkal próbálják felülírni azt az formát amit a kis buzgó japánok hónapokon át és jen milliók befeccelésével és megterveztek. Döntse el maga mindenki kinek jobb az ízlése, a kis japcsinak vagy a tuning tunereknek ;-)
További tuning itt a blogon, klikk !
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése