Keresés ebben a blogban

2016. május 17., kedd

Padláslelet

Puch 125 (1938)


Mi, veterán járművek rajongói amikor valahol szóba jön a fellelés, megtalálás esetleg a friss lelet szó vagy ezek kombinációja, - hajlamosak vagyunk fennhangon hangoztatni azt a tényt, hogy ma már semmit semmi nem maradt érintetlen és fellelhető, minden pincét és padlást kiürítettek minden fészert és padlást kisöpörtek ...mára már egy kopott, csoffadt Babettát sem lehet találni a garázsok mélyén. Ha esetleg valami érdekesebb (értékesebb?)  dolog esetlegesen megúszta évtizedeken át a az éves lomtalanítások sorát akkor vagy a vasgyűjtők vitték el vagy valami veterános ember, vagy ami talán a legrosszabb, - a kettő különös keresztezéséből született embercsoport (elvisz/megveszi hogy majd megmenti, aztán csak otthon rohasztja tovább az idő végezetéig).


Szóval tessék csak ámulni tisztelt publikum, a képeken láthatóm motor 2016 tavaszán került lencsevégre. Nincs kérdés, szemmel láthatóan nem volt mozdítva az elmúlt évtizedekben, feltehetőleg a hatvanas évek óta a padláson pihen. Nézd azokat a pókhálókat, nézd azt a por és koszréteget rajta, ez utánozhatatlan és nem rekonstruálható...ezt az idő teszi, az évek végtelen sora (!!!)  És ami még érdekesebbé teszi (talán még örömtelivé is) a sztorit, - a képek elkészülte után is tovább marad eredeti helyén, a padlás félhomályába burkolózva. Semmi nem lett rajta megpiszkálva, megmozdítva, letörölve vagy leszedve. Marad minden, nem eladó!
 ...ami nem feltétlen nagy baj, ha még ugyanebben a nyugalomban és ugyanott eltölthet  további évtizedeket. Reméljük, így lesz.



.
.

További rozsdás leletek a blogról, itt: 
 http://car-tarsak.blogspot.hu/Rozsda

2016. május 2., hétfő

Rovarszörny :-)


Természetesen mindenkinek szíve, joga hogy mire, hogyan és miért költi a pénzét, no de ez most komoly?????
:-)

Persze, tudom, ízlések és egyebek meg különben is, ez csak az én szubjektív véleményem
.....pedig még az is látszik hogy nem fukarkodtak a kivitelezéskor, igényes és látványos fényezés, korrekt munka, - talicskaszám locsolták rá a lóvét. Csak valahogy nekem nem jön át, mire is gondolt a szerző?



első generációs new Mini fényszórók elöl, kurtított "elefánt talp" lámpaburák hátul, alufelnin hatalmas ballonos gumik és ez a furcsán-kurtán chopp-olt tetővonal (...) Szerintem nagyon nem adja ki egy késői pre-bogár és a vágott tető kombinációja.
A hátsó szélvédő felső szélén és a rendszámvilágításnál is jól megfigyelhető hogy dolgoztak rajta rendesen, szinte nincs olyan részlete az autónak amihez ne nyúltak volna hozzá, de mégis....nem, valahogy nem akaródzik megemészteni vizuálisan :-)


,
Ez a fajta (Porsche??? Ferrari Testarossa???) sárvédő szélesítés valamikor már a '90-es évek második felében is kiment a divatból, ciki volt, na.

Természetesen hisszük és bízunk benne hogy ennek a bogárnak a tulajdonosa büszke és boldog az autójával és ez a lényeg! Az meg hogy egy kis blogger valahol néhány száz kilométerrel arrébb értetlenkedve hüledezik, kit érdekel, igaz?